måndag 21 juni 2010

Uttåkad

Kan verkligen inte få tummen ur och göra något vettigt alls.
Det är inte så att jag inte har något att göra, kan komma på massor, men orkar bara inte sätta fart med det. Och snart är det ändå dags att laga middag så varför?

Att gå ut och sätta sig i trädgården är lite för kallt än och gubben som är vaktmästare i grannfastigeten klipper häcken och kommer väl göra det resten av dagen kan jag tänka mig. Så nått lugnt och skönt är det inte ute.

Har varit igång en del i helgen mer än vi brukar, uttråkandet beror säkert på det konstigt nog. Brukar bli sån då.
Fast att säga att man var igång i lördags kanske var fel, vi satt mest och tittade på bröllopet hela dagen. Eller jag gjorde, men hade sällskap av J stora delar av tiden.
En tur till lokala loppisen hann vi med. Fanns en hel del fint, men nä, inget som vi behövde.

Igår var vi och provkörde nya saaben och svor lite över att man inte har 350 000 kr över som man inte vet vad man ska lägga det på. :D
Åt middag ute, fläsknoisette på planka. Fantastiskt gott! Och att vi fick för halva priset satt bra hos oss smålänningar. Hade rabattkupong där vi åt 2 och betalade för 1.
Veckohandlade och körde hem.
Sen kom svärföräldrarna hit en stund och sen var det kväll.

Och idag är jag uttråkad och kan inte komma på nått att göra.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Annika!!
Fy va längesedan jag va inne hops dig.. förlåt..men är inte den bästa bloggaren eller besökaren just nu =)

Tusen tack för din hälsning hos mig! den gav mig så mycket & det va så skönt att läsa att det fanns nån mer som förstår vad jag menar!! =)
Ja, fniss.. jag håller med dig om att det är näst intill livsfarligt att klaga på den gula lampan..fniss..

Hur mår du annars? Är du bra i din sjukdom just nu? Det lät ju konstigt..fniss.. men jag vet att du förstår vad jag menar =))

Hoppas du mår bra & att du får en fin vecka!! jag ska bättra mig på att hälsa på inne hos dig =))
Kram Tina