söndag 4 juli 2010

En middag på Möckelsnäs Herrgård, det vill jag vinna

Hos bloggfamiljen har Hannah Graaf en tävling där man kan vinna ett restaurangbesök.

Jag skulle så gärna vilja vinna ett besök på vackra Möckelsnäs herrgård. Jag vill bjuda min underbara sambo som stått ut att bo ihop med mig i snart 1½ år. :)
Han fyller år om någon vecka och går på semester ungefär samtidigt. Vore en perfekt kombinerad present att överraska honom med!


Möckelsnäs Herrgård på eniro


Möckelsnäs Herrgårds egna hemsida

6 kommentarer:

Tina sa...

Hej där.
Åh! Jag håller tummarna för att du vinner!!! Vilken underbar vinst!!!
Hoppas att du mår bra annars?
Kram Tina

anna sa...

Det ser ju hur läckert ut som helst :)
Hoppas ni inte rinner bort i värmen? Jag älskar ju hettan men ibland kan det bli för mkt av det goda(nej jag gnäller inte)
Förresten-vet du hur det funkar med bloglovin? Kan man lägga till någon annans blogg utan att blogginnehavaren vet om det?
Jag misstänker att nån har gjort det i mitt fall...
såg bara att det var en himla massa trafik därifrån..

anna sa...

Hello...fick ni mailen?
Kraaam....

Tina sa...

Hej vännen.
Ville bara titta in & ge dig en kram & hoppas du snart är tillbax i bloggvärlden. saknar dig.
Hur gick det med tävlingen?
Varm kram & trevlig helg önskar jag dig.
Kram Tina

anna sa...

Tittar in och kollar läget?
Kram på dig och ha det göttast..

anna sa...

Hallå där?? Inga svettiga bilder på J när det klipps gräs?
Har du testat nougatkakan?
Kram från oss...