måndag 18 januari 2010

Ser fram emot OS

Nu sätter väl vissa läsare i halsen och blir avundsjuka, men för en gång skull ska jag inte gnälla över att jag är sjuk och inte orkar göra så mycket. Att sitta i soffan eller ligga i sängen är något jag gör ett antal timmar om dagen eftersom jag måste vila.
Då är bla OS något jag ser fram emot mycket! Att faktiskt ha något vettigt att titta på. Inte gör det saken sämre att många av våra svenska tävlande verkar ha toppat formen.

SOK tror på 11 medaljer
Sportbladet tror på 20 medaljer.

Själv tror jag nog på nått mellanting som den svenska jag är.
Ser fram emot skidskytte, sprint och curling. Är nog det som är roligast att titta på, men kommer säkert sitta klistrad framför annat också ska ni se.

Helgens framgångar finns att läsa om här: DN, DN, SvD, SvD, SvD, Aftonbladet, Aftonbladet, Aftonbladet, Aftonbladet

Inga kommentarer: