torsdag 4 mars 2010

Besök

Har haft besök på förmiddagen av en av mina gamla bästa vänner. Hon har inte varit här sen vi flyttade hit och vi har träffats väldigt sporadiskt senaste åren.
Det är alltid kul att träffa henne, och jag känner när jag träffar vänner från förr att jag saknar dom. Saknar att sitta och prata gamla minnen och älta allt dumt man gjort.
Varje gång lovar jag mig att bli bättre på att höra av mig och bli bättre på att hälsa på. Men jag ska försöka låta bli att lova mig själv nått sånt för jag kommer ändå inte hålla det.
Men förhoppningsvis kan jag ta mig till en av mina andra gamla vänner nästa vecka och dricka lite kaffe, tanken är den trots allt.

Funderar på om jag ska göra nått mer idag och vad i så fall. Borde som vanligt städa pysselrummet, men är väl inte sådär väldigt upplagd. Få se hur det blir.

Ska försöka låta bli att åta middag ett litet tag till eftersom jag fikat på fralla på förmiddagen och riskerar att bli för hungrig till kvällen om jag äter när jag brukar.
Har klarat av att hålla mig till rätt antal pp denna veckan, trots middag hos mamma igår och besök idag.
Det bådar gott för helgen för då kan det finnas utrymme till semlor. Ja, om jag nu håller mig resten av dagen idag och imorgon. Det återstår ju att se såklart.

Nu ska jag titta lite till på dallas, sen får jag se om jag hittar på nått vettigt eller skiter i det.

2 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Inte undra på att hon kom efter jag gått och gick innan jag kommit hem om ni pratade om alla de där dumheterna du gjort men vägrar berätta för mig ;)

anna sa...

Hi hi..vänta J..det kommer ;) pratar hon inte i sömnen emellanåt?