måndag 1 mars 2010

Nya tag

Trött och ont lite varstans i kroppen idag. Känns att jag varit igång lite i helgen.
Örat burrar rejält nu på förmiddagen så jag tror att det blir till att ta det lugnt idag istället för att gå med stavarna som jag tänkte i eftermiddag.

Ska dock försöka få sambons byxor upplagda, mitt hår klippt(om jag vågar ge sambon saxen) och tavlorna i trappuppgången uppsatta.

Hoppas på att sambon vill se en film till middagen också. Var längesen sist. Har bara varit os för hela slanten. Vilket inte alls varit tråkigt iofs.

Vägde mig i morse och med tanke på de två senaste veckornas misslyckade bantning är jag glad över att jag inte gått upp något alls. Eller jo, 100g, men det räknar jag inte ens.
Nya tag idag, och jag är jättehungrig och sugen på onyttigheter. Som vanligt när jag satt i mig för mycket sånt. Funderar på om det är därför örat är sämre också. Eller det kanske beror på saltet i den stora pizzan jag satte i mig i lördags. Eller en blandning av båda delar.

Inga kommentarer: