tisdag 31 augusti 2010

Allt utom nyponen

Ja man kan inte alltid hinna med allt. Tog lite längre tid med maten än jag tänkt mig. Blev inte riktigt som jag tänkt. Men det går väl förhoppningsvis att äta...

9 portioner bulgur m köttfärssås
1 köttfärspaj
4 portioner köttgryta
och ett par misslyckade piroger.

Nästa gång ska jag leta upp ett bättre degrecept så jag slipper slänga den. Allt man hittar på nätet är inte bra.

Nu har jag diskat och plockat undan och paketerat allt och ska strax sätta mig i soffan och titta på fångarna på fortet.
Och hoppas att sambon snart är hemma. Börjar bli låååååångtråååååkigt att bara prata med katterna. :)

2 kommentarer:

Di sa...

MM...du har jobbat på bra :) det är inte allt som blir som man tänkt sig men bra att prova. Stor kram (nu när äntligen kommenterandet fungerar...ofta fungerar det inte att kommentera för mig tyvärr)

anna sa...

Nu har du ju hunnit med ganska mkt?
Vilket gör att jag får Ååååågren och måste sätta fart ;)
Må bäst!!!