tisdag 31 augusti 2010

Dagens

Trött, tröttare, tröttast. Så känner jag mig just nu. Vill bara blunda för det är jobbigt att titta och ta in intryck.
Men det går väl över tills jag gifter mig som allt annat. Synd bara att ingen har friat än. ;)
Ont i nacke och rygg har jag också så jag inte kan sitta, stå eller gå utan att det gör ont. Eller ligga. Bra va?

Idag är jag själv hemma från morgon till kväll. Får försöka få lite gjort.
  • Rita av mönsterna klart. Har lite kvar. KLART!
  • Lämna tillbaka böcker på biblioteket. KLART!
  • Ev plocka de där nyponen jag tjatat om i veckor...
  • Laga middag. Har tömt frysen på sista färsen och grytbitarna av älg. Få se vad jag tyar hitta på. KLART!
  • Beställa bilder till mamma. Lyckades faktiskt scanna dom igår. Tog säkert 10 minuter. :D KLART!
  • Göra sjukgymnastikövningarna. KLART!
Sen ska jag vila och läsa och titta på tv.

Inga kommentarer: