onsdag 25 augusti 2010

Dagens onsdag

Får väl bli en dagens idag också. Behöver det känner jag för att inte helt tappa orken och bara sitta här vi datorn eller vid tvn.
Otroligt trött idag. Jättesvårt att somna igår kväll. Låg till över midnatt tror jag innan jag somnade ordentligt.
Och vaknade tidigt. Runt halv 6 och kunde inte somna om. Gick upp efter en timme och hämtade datorn och fick sällskap av Rasmus.
  • Betala räkningar. KLART!
  • Plocka i ordning i mitt pysselrum. Var ett tag sedan jag skrev, så nu skriver jag det igen och hoppas det blir gjort idag. KLART!
  • Hämta paket på ica. Kläderna i inlägget en bit ner har kommit idag. KLART!
  • Göra mina sjukgymnastikövningar. KLART!
Men först av allt ska jag lägga mig hos katterna i sängen och läsa klart boken jag håller på med. Var 60-70 sidor kvar och jag vill se hur den slutar. KLART!

1 kommentar:

anna sa...

Jäklars nu blev jag påminnd om räkningarna :( jag tar det imorrn istället ;)
Annars allt ok?