lördag 28 augusti 2010

Lördag hela dagen lång

Jättetrött och kände mig väldigt oengagerad när jag vaknade. Sambon försvann till Älmhultsdagarna på förmiddagen och jag vilade för att ev orka åka dit och äta lite mat med honom.
Bestämde mig nästan direkt på morgonen att det orkar jag inte, men blir irriterad lite på mig själv och mycket på mitt mående så jag vilade som sagt och drack kaffe och åt godis för att tvinga mig till lite mer vakenhet en stund.
Och åkte dit. Var där knappt en timme vilket räckte och blev över, men gick bra att både köra dit och hem.
Åt falafel i bröd, vilket jag ångrade så fort jag smakade sambons civapcici i bröd. Fast mitt var gott, bara det att hans var mycket godare.

Nu ligger jag och vilar igen för att försöka få ork till att börja städa. Vi bor i en begynnande soptipp och det trivs jag inte alls med. Ska ligga här en liten stund till innan jag försöker mig på en sanering.

Nu har jag klagat klart!

1 kommentar:

anna sa...

Men visst blir man trött på sig själv? Man vill men orken finns inte där bara :(
Kram till dig och sambon :)