torsdag 2 september 2010

Dagens torsdag

Igår stod jag över en timme på en väldigt blåsig kyrkogård. Det var kyrkogårdsvandring på sambons jobb. Var inte det mest spännande jag varit på, men lite små saker var kul.
Däremot var inte vinden så kul känner jag idag. Min stela rygg och nacke blev ännu mera stel och ond. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det att gå över heller. Vila, värme och sjukgymnastikrörelser. Mycket mer kan jag inte göra själv. Få se om sambon hinner massera mig ikväll, det tror jag är den bästa hjälpen av allt.

Ska inte göra så mycket idag.
  • Trädgården om jag tror mig orka. Vilket inte känns så hoppfullt just nu.
  • Plocka de där nyponen jag tjatat om. Men få se om jag vågar mig på att gå iväg själv.
  • Läsa ut boken jag håller på med.
  • Se på ett antal avsnitt CSI och sticka lite.
  • Borsta katterna och klippa klorna.